Thursday, September 18, 2014

2 minggu.

Genap 2 minggu suami berada di Lubnan.
Ada baki lebih kurang 50 minggu lagi sebelum kami dapat bertemu. 


Semoga Allah sentiasa melindungi suami drpd segala bahaya dan mala petaka. 
Kuatkanlah semangat dia, kuatkanlah hati dia supaya sentiasa mengingati-Mu, Ya Allah.

Hello suami,

Incase u are reading this, I just want u to know that I is "Rindu awak 200 peratus!"
I know u love watching this series kan? kan? kan? HAHAHA

-Stay strong Mama! Haiyakkkk!!!-
  

Monday, September 08, 2014

PRE LOVED #1 - HONEY PUMPKIN.

PRE-LOVED FOR SALE. MOST OF THE ITEMS WORN < 5 TIMES OR NEVER BEEN USED.



INTERESTED?? CAN SMS/WHATSAPP: 013-3409022 (Shaz)
-------------

1.  DENIM ESSENCE – DARK DENIM (EXCLUSIVE & PREMIUM QUALITY!) 
- NEVER WORN!! 
Fits uk4-uk14! (BIGGER SIZES AVAILABLE) 
*THESE ARE ALL ONE SIDED MEASUREMENTS, X 2 FOR MEASUREMENTS*


Measurement:

Shoulder : 15 inches
Waist : 15 inches (stretchable)
Length : 56 inches


rm69  RM55


2.   DENIM PALAZZO – DARK DENIM (PREMIUM QUALITY)
 - NEVER WORN!!


fits uk6- uk14

measurement: 40 inches
rm65  RM55
-SOLD OUT-



3.  BASIC PALAZZO – MAROON
-NEVER WORN!!


WAISTLINE IS VERY STRETCHABLE*  *worth every penny!*
100% heavyweight thick jersey (FLAWLESS material and very stretchable)
fits uk6-uk18!
measurement : 40 inches
rm60 rm50
-SOLD OUT-

4. BASIC PALAZZO – MINT GREEN


WAISTLINE IS VERY STRETCHABLE*  *worth every penny!*
100% heavyweight thick jersey (FLAWLESS material and very stretchable)
fits uk6-uk18!
measurement : 40 inches
rm60 rm50
-SOLD OUT-

PENCIL STRIPEY – WHITE/BLACK
-NEVER WORN!!


*NOT SHEER AT ALL!*
100% thick cotton (uber comfy & stretchable)
fits uk4- uk10
measurement: 40 inches
rm45  RM25
-SOLD OUT-

6.  BEETLEJUICE – Yellow/Black
-WORN ONCE ONLY!



100% thick lycra cotton ( very stretchable)

fits uk4-uk12

measurement:37 inches

rm55  RM25
-SOLD OUT-

7. SLOUCHY COCOON CARDIGAN – BLACK

-WORN TWICE ONLY!!



100% heavyweight jersey cotton (extremely comfy and very stretchable)
fits uk4-uk18
measurement:29.5 inches
rm55 RM40

8. LACE ELITE – MOCHA BROWN

-never worn!!



*ZIPPER AT THE SIDE*
100% HIGH QUALITY mesh lace with thick viscose (slightly stretchable)
fits uk4-uk10
measurement:32 inches
rm60 RM45

9. BATWING PEPLUM – WHITE
-worn twice only! 

100% thick chiffon (slightly stretchable)
fits uk4-uk12
measurement:27.5 inches
rm40 rm20
-SOLD OUT-

10. STRIPEY MERMAID – CREAM/BLACK

-worn once only!!



100% thick cotton (slightly stretchable) - belt not included
fits uk4-uk10
measurement:28 inches
rm45 rm25
-SOLD OUT-

11. AZTEC SHIRT - BLUE / YELLOW 
-never worn!
NEVER WORN!!
SIZE: M
RM45  RM25



INTERESTED?? CAN SMS/WHATSAPP: 013-3409022 (Shaz)
-

Friday, September 05, 2014

Bini Askar (2)

Bini askar kena kuat semangat. Kita semua kan super mom! Apa sangatlah setahun tu. 

Caiyok mama, caiyok!!��
Kita redahhhh jeeee


Today,
04th September 2014.
@1715hrs
RAMF Base Subang.



Tuesday, September 02, 2014

Doa buat suami.

Ya Allah Ya Tuhanku.. 

Kau selamatkanlah suamiku dan semua anggota yang menyertai misi ini dari segala mala petaka dan bahaya. Kau berikanlah mereka kesihatan yang baik untuk terus berkhidmat dan keselamatan yang baik. Lindungilah suamiku dalam menjalankan tugasnya, balaskanlah kebahagiaan utk suamiku sebahagia kami berada di Baitullah & Masjidil haram. Angkatkanlah darjat suami Ya Allah, kabulkan lah doa suamiku, Ya Allah. 

Jauhkanlah mereka dari segala kecelakan dan perkara buruk. Hanya kepadaMu aku memohon Ya Allah. Enkau berikanlah mereka kekuatan dan syafaatMu ya Allah kerana mereka berada dalam keadaan bahaya di sana. Mudahkanlah semua urusan suamiku, kurniakanlah keselamatannya pada-Mu, Ya Allah. 

Ya Allah yg maha pemurah, maha penyayang, Hanya padaMu aku memohon Ya Allah. Berkatilah umur dan setiap langkah suamiku, Kau rapatkanlah kasih sayang dan cinta kami Ya Allah.  

Hanya kepadaMu aku berserah...Amin Ya Rabbal Alamin... 

----------------------

;-(

Kurang 3 hari lagi. Tatau lah mcm mana nak describe perasaan ni.
Nak tak nak, memang kena hadap jugak. :(((((((((((((((((((

Monday, August 11, 2014

Kurang sebulan lagi.


Harapnya tetaplah hati kami. Diberi kekuatan fizikal & mental utk menempuhi semua cabaran dan dugaan dalam masa setahun mendatang ini. 

Jauh di mata, dekat di hati.